Reklamation

Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb.
Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder.

Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

 

Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

 
Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.  

 

Alle reklamationer kan meddeles til BBN Nordic ApS ved almindelig post, via ”info@bbnnordic.dk” eller på telefon 3646 8416. 

 

Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.

Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet. 

 

Reklamation erhvervskunder: 

Som erhvervskunde har du 6 måneders reklamationsret. Er reklamationen berettiget, vil vi gerne have mulighed for at prøve at reparerer på produktet inden vi tilbyder ombytning, afslag i købesummen eller ophævelse af handlen. 

KLAGEVEJLEDNING

Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte Kundeservice hos BBN Nordic ApS på tlf: 36 46 84 16 eller på mail info@bbnshoppen.dk.

Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:

Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
forbrug.dk


Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her - http://ec.europa.eu/odr ”  

Copyright © 1988-2020 BBN Nordic ApS | Nyholms Alle 24 | 2610 Rødovre | CVR. 16781835